sehergunduz Kızlar 27+1 im dün sabah kasiklarimda ve karnımda adet sancisi şeklinde bı ağrı vardı bu sabahta peceteye bı kaç damla kahverengi leke geldi yaşayan var mı sebebi ne nedir Çarşamba kontrolüm vardı doktora mesaj attım dönmedi daha