Kızlar bilen var mı bn 32 haftaöda calısamaz raporu almak istiyorm doktorumla konusup fakat son 3 ay sgk primi tam yatması gerekli ama bnm martta yarım nisanda tam raporum var eksik günler yani bu dogum parasına engelmi acaba yoksa bekleyeyip 37 haftamdamı calısamaz almalıyım