Kızlar persembe doğuma giriyorum dogumdan sonra nurofen tarzı ılac kullanan zorunda kalan varmı bu gıcık öksürük bitirdi benı bi gecer gibi oluyo sonra cee e gitmedimki burdayım dıyo canımı sıkıyo bu durum marttan berı cekıyorum doktora gıttım soguk algınlıgı dedı alerjı ılacıyla surup verdı bı ıkı gun ıçtım alerjı ılacını sonra zarar eder dıye bıraktım surup kullandım bıtınce yıne aynı terane antıbıyotık fılanmı gereklı acaba sezaryan olucam bıde dıkıslere zarar eder dıye korkuyorum