Benimde hamilelikte yaşadığım en büyük sorun bu. Günden güne ilerliyor. Nefes alamıyorum. Doktorum okyanus suyu yada deniz suyu kullan dedi ama artık oda fayda etmiyor. İlliadin kullanıyorum ben ama oda bağımlılık yapıyor. Önceleri sadece gece yatmadan bir kere sıkıyodum. Artık gün boyu elimde gecede uyanıp uyanıp sıkıyorum. Başka çare bulamadım yoksa hiç nefes alamiycam. İlliadin biterse eğer uyuşturucu bağımlıları gibi krize giriyorum.