Msydm dün sabahtan beri kasığımın içi bildiğiniz yanıyor ve sancıyor . Sancısı dün gece bacağıma bir vurdu sabaha kadar yatakta bile dönemedim . Sürekli idrara sıkışık haldeydim . Bu sabah acile gittik idrar yolu enfeksiyonu sandık test sonucum temiz çıktı . Afedersiniz ama benim vajina girişim ve içerisi yanıyo ve arada iğne sağlanıyor gibi oluyor . Ve yattığım yerden kalkarken falan altıma kacırcak gibi oluyorum . Tuvalete girdiğimde idrarın sıcaklığı ile daha çok yanıyor . Yarın randevum var zaten ama bu mantar belirtisimi? Kaşıntı yok ama beyaz ve sarımsı akıntım var . Doktor mantar muayenesini nasıl yapıyor acaba ☹️