Prensesimiz_ Kızlar bebeğim aşırı derecede hareketli kendimi de çok iyi hissediyorum hastaneye gitmelimiyim yoksa biraz daha sancımı beklemeye vakıt varmı çünkü hastaneye gıttıgım gıbı sunu sancı verıcekler
Noyan_annesi Prensesimiz_ bende öyleyim çok hareketli perşembe gittim açılmam yoktu bugün için gel demişti gidicem bakalım ne olcak 40 olduk bugün
Prensesimiz_ Noyan_annesi ah canım allah hepımızın yardımcısı olsun ınşallah bu avaz da bebegımızı kucağımıza alalım