Kızlar merhaba ben 10+2 haftalik hamileyim ilk gebeligimde kurtaj olmak zorunda kaldim kalp atışlarını duyamadigimiz icin ve bes ay sonra yeniden hamileyim 6+5 haftalikken doktora gittiğimde kalp atislarinin olustugunu fakat 3 ay olmadan dinletmiyecegini soyledi bu durumu yasayab var mı aranızda ve karnınız ne zaman büyümeye başladı 🥰****