Naz1988 Hasyas07 Canım sagımada yatıyorum solumada yatıyorum cunku solda sureklı yatılmıyo benım omuz curudu artık bide ikiz hamileyim doktorumda yuz ustu yatma sagına soluna yat dedi
Bsralemdar Hasyas07 Ya saçmalık o dediğin. Herşeye bu kadar kulak asmayın. Bende soluma yatamıyorum. Sağ tarafta rahat ediyorum. Sen bakma kimseye. Bir bu eksikti zaten. Herşey bitti yatış pozisyonuna da bir kulp bulmuşlar
Irmakkk21 5.aydan sonra soluna yatmaya çalış dedi bana da ama illa ağırdı kolun Bi yerin sağa da yat ama uzun sürmesin dedi
semdem1 Çoğunlukla sağıma yatıyorum, sırt üstü yatmak ölüm gibi bişey zatenn 😪 Soluma yatınca da çok rahat edemiyorum uykuya geçmeden sağa dönüveriyorum ve uyandığımda yine kendimi sağıma dönük buluyorum 😅 35. Haftamdayımm
CgdmZtrk semdem1 al benden de o kadar 🙂Bizde 35 olduk çok şükür. Sırtüstü yatabiliyorum çok rahat ediyorum ama sakıncalı olduğu için Max. 5 dk yatıp dönüyorum
semdem1 CgdmZtrk ben sırt üstü yatamıyorum yaa yastık koyuyorum sırtımın bir tarafına ancak öyle yatıyorum, sen yatabiliyorken keyfini çıkar 😂
ElifOncul Ben de sağa daha rahat yatıyorum acaba neden sağ tarafa çok yatmayın demişler? İlk kez duydum
zeome kafama göre yatıyorum belli sabit pozısyonum yok illede kendimce sola yatcam dıye kaidede görmüyorum
kbr-altndl5 Bsralemdar sağ tarafa ve sırt üstü yattığında vücutta kan akışı yavaşlıyor sol taraf kalp olduğu için kan damarları daha iyi çalışarak bebeğe giden kan damarları daha iyi çalışıyor sağ tarafa ve sırt üstü yayıldığında bebeğe giden kan yavaşladığı için anne karnında ölümlere bile yol açabiliyor tabi uzun süreli yarışlarda uzun süreli yatislarda bayilmalara bile rastlanmıştır. Bilimsel makaleler ve veriler bunu söylüyor kafadan atıl.is bir şey değil insanları yanlış yonlendirmeyelim sevgiler🤗
Hasyas07 Bsralemdar valla bi cok yer de o sekilde yaziyor arkadasim benim de ilk cocugum ister istemez panik yapiliyor yoksa bana da cok sacma geliyor
Bsralemdar kbr-altndl5 Valla 38 haftadır sağ tarafıma yatıyorum bilimsel makaleler değil sen nasıl rahat ediyorsan öyle yatacaksın. Dinlediğim doktorlar hep bebek kendi pozisyonunu alır siz nasıl rahat ediyorsanız öyle yatın diyorlar. Ben eski kafalı olmayı tercih ediyorum. Bu bilim değişken bişey olduğu için pek de umrumda değil açıkcası. Bugün bu zararlı derler. Yok yok aslında yararlı derler 2 gün sonra.
8152 Bende sağ tarafıma hiç yatamıyorum hep sola dönük uyuyorum ama kalktığımda kendimi sırt üstü buluyorum sırt üstü yatmanın zararı ne ki 13+1im bu arada
Hasyas07 Bsralemdar haklisiniz herkes bisi dedigi icin insan yani ne yapacagini sasiriyor ya bi de ilk olunca nasil davranacagini sasiyor insan
kbr-altndl5 Bsralemdar doğrudur hepimizin bir şekilde yanlış yaptığı şeyler bilmediği şeyler oluyor ama çoğu şeyin bir sebebi gerçekten oluyor bir problem yaşamamışsınız ne güzel rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Örneğin gelişim geriliği kilo azlığı bile buna bağlanıyor çünkü kan akışı az gittiği için bebeğin kolonundaki azlık gelişim geriliği olabiliyor. Mesela bu sebebten olduğunu bile farketmiyor olabilir insan o yüzden söylenen her şeyin bir sebebi vardır. Eskiden bilinmiyordu sebepler
Bsralemdar Hasyas07 Canım sen nasıl rahat ediyorsan öyle yat. O senin 7 kat karnının içinde. Suyun içinde bişey olmaz ona merak etme. Karnının üstüne düşme yeter. Yastık koy yan tarafına. Soluma yatınca ben nefes alamıyorum burnum tıkanıyor. Bebeğe nasıl oksijen gidecek. Sağıma dönünce rahatlıyorum. Bilimselciler buňu da açıklasın ozaman 😂 bebeğimin kilosu da herşeyi de gayet iyi.
Masalimobenim Ben sola yatmaktan sırtımın sadece sol tarafı ağrıyo mecbur sağı da deniyorum artık . Ama bi aralar hep sağa yatıyodum dr um kalp atışlarını dinlerken we hareketlerini gözlemlerken sırtüstü ya da sağına mı yatıosun çocuğun nabzında yawaşlama war dedi mümkün olduğunca soluna yat dedi bun ayrıca dewlet hastanesinde ki ilk kez gittiğim bi dr da söledi. We ben dewamlı soluma yattım sadece şu aralar sırtıımın sol tarafı ağrıdığı için sağa yöneldim
Masalimobenim kbr-altndl5 yani kesinlikle katılıyorum. bukadar dr bunu sölüyosa mutlaka bi bildikleri war ben bazı insanları anlamıyorum kendiniz yapın ama size ters geliyo die başkalarını yanlış yönlendirmeyin bari. Aynı durumu sağa yattığım için bizzat kendimde yaşadım dr uyardı diyorum hala canın nasıl istiyorsa öle yat die bilinçsizce fikir dağıtıyorlar onlara belki bişey olmadı ama bi başkasının başına sorun açabilir bunu hiç düşünmüyorlar 🙄