Gayeirem
Benim gibi olmuşsun ben de çok abartmistim ve gittiğimde okadar gergindim ki doktor bile sen rahat değilsin bebek te bu şekilde dedi fotoğraf bile alamadık aldık ama istediği gibi olmadı doktorun yani doktor kötü bişey diyecek diye korktum ta ki doktor herşeyi normal diyene kadar ☺️ dualarını oku aklına kötü şeyler getirme ama insanın elinde değil gidip yaptırınca çok rahatlıyorsun 😍