5ay önce spinal sezaryen oldum hiç pişman değilim evladımla ilk kavuşma anı çok güzeldi getirdiler yanağıma koydular sıcacıktı o anı hiç birşeye değişmem doğumdan sonra toparlanmam cok kolay oldu mesela karnıma kum torbası koydular ama uyuşuktum diye hiç hissetmedim 2.gün desteksiz kalktım bebeğimle ilgilendim doğumdan sonrada ne baş ağrısı ne bel ağrısı çektim çok şükür hemde kolik bebeği vardı sürekli ayakta hoplayıp zıplamamıza rağmen :) Rabbim sağsağlim kucağına almayı nasip etsin inşaAllah