Glsm_semih_37 malesef ben de çok çekiyorum, geceleri cayır cayır yanmasına uyanıyorum artık bıktım 😫
Doktorum gaviscon içebilirsin dedi ama gün içinde vitamin, kan, demir ilaçları kullandığım için artık ilaç içmek istemiyorum o yüzden daha doğal şeylerle geçiştirmeye çalışıyorum; ekşi yeşil elma iyi geliyor, 2-3 dilim yiyorum yandığı zamanlarda. Tavsiye ederim