Yesilim geçen cuma kontrol oldum Karolin hanıma , çok tatlı ilgili bir doktor fakat hastane %100 açılmış durumda değil. . Doktordan başka hastanelerden geçici olarak gelmiş çoğunlukla . Perinotoloji falan henüz açılmamış. Yeni doğan bölümü açıldı mı bilmiyorum en önemli konu o çünkü .