Kızıma doğdu doğalı giydiriyorum devamlı alıp 5 lira olmasına rağmen herhangi bir deformasyon olduğunu görmedim. Ben memnunum küçüğe de ablasından kalanlar var sadece lcw zıbınlarından biraz ince özellikle yaz annenlerinin hiç sorun edeceği bişey olduğunu düşünmüyorum 😊