tgce_brs 96 ile hamile kaldım sonra kusmalarım falan derken 88e kadar düştüm, prilam kullanmaya baslayınca tbai hafifledi kusmalarım yavas yavas aldım ama şuan hala hamile kaldığım kiloya dönmedim Allaha şükür 95 ile 94 arasında gelip gidiyorum 😂 valla yanlış örnek olmayayım tabi de bugune kadar hiçbir şeyi kızmadım yav 😂 cips canım çekti gittim aldım yedim kola canım cekti gittim aldım içtim 😂 yemek desen ohoo😂 bulantımın bastırmadığı günler sürekli yedim hala da yiyorum nasıl almıyorum kilo bende hayret ediyki bir de ben çok cabuk alan bir insanım düğünden sonra 4 ay içinde 16 kilo alma potansiyeline sahip bir insanım o derece yani😂 hele günlerdir öyle bir karpuz yiyorum ki karpuz doğurcam diye korkuyorum 😂 abur cubur da yiyorum bazen canım istiyor günde 3 tane çikolata yediğim bile oluyor, ama tabi her gün mutlaka 1 bardak süt, muz, kaşar peyniri, bunları mutlaka tüketiyorum bebeğe kilo yapsın diye. Demem o ki Allah affetsin bizi😂😂