Yaptırmayı mantıklı ve sağlıklı buluyorum o da şu sebeple; eğer down sendromu veya herhangi başka bir rahatsızlık/hastalık ortaya çıkacaksa kendi adıma psikolojik olarak buna hazırlanmak, bebeği olduğu gibi kabullenmek ve onun ihtiyaçlarına göre kendimi hazırlamak isterim. Yoksa bu testi risk çıkması taktirde bebeği aldırma gibi bir ihtimalim olduğundan yaptırmam. Çünkü özel bebeklerin, güçlü annelere ihtiyacı olur.. Doğum ile yaşanan şok, doğumdan sonra bebek seninleyken kabullenme süreci bana zor ve meşakkatli geliyor. Tabiiki herkesin kendi görüşü ve karakterine bağlı bir durum..
Rabbim bebeklerimize ve bizlere sağlık sıhhat versin ve tüm kötülüklerden korusun🤲🏻