Merve1806 benim nikah için aldığım elbise vardı o yüzden sordum ama şuan bana bile dar. 52 falan ilke giymiştim onu sanırım
kullanmıyorum duruyor giyip geri gönderirdiniz diye düşündüm yani benim ki de soru gerçi hamileyiz git gide de şişeceğiz nasıl olsun ki elbise
uzun kollu dantelli bilekten hafif bi tık yukarda bebe yaka kapalılara uygun ben kapalı değilim ama eşarpla kullanılınca tesettür elbisesi oluyor