sumosgoksu bence bekle yasaklar bitince zaten daha regl sa olmamışsan çarşamba günü git kan ver kesinleştr daha iyi olur gebelik testleri kaç yaparsan yap pozitif çıksada insanda hep şüphe kalıyor😂güvenemiyor yada şok oldğumz için insan inanamıyor en iyisi kan testi