Merhaba hanımlar uzun zmndır burdayım ama okumayı daha çok seviyorum sanırım ilk kez yazıyorum şuan 3 ncü gebeliğim 39 haftalığım daha doğrusu ölçümde 39+4 normal haftam 37+4 2 hafta önde bebeğim 3,500kg bekliyoruz 😊size anlatmak istediğim bundan önceki normal doğum hikayem 12 yaşında oğlum 7 yaşında kızım var buda nasip olursa kız kendim 31 yaşındayım sizi bunaltmak istemiyorum hmn kızımın doğumunu anlatayım ben normal doğumdan korkan bi anne olmadım hiç hep kendimi cesaretlendirdim herkes yapıor ben neden yapamayım die ve bununda cesaretiyle doğumlarım kolay oldu şöyleki 38+5 de konturole gittim nts ye bağladılar ve mütiş iyiyim hamileliğimde kolay geçti ağrı ufacık sancım yok nts odasındaki bir arzadsn nts mı doğumhanede çektirdim çekilirken ebeler sürekli etrafımda sancın var mı die dolandı ben yok dedikce var dediler iyiyim dedikce sancın var dediler nts bitti tam cıkıcaktım ebe durdurdu çatala çık dedi muane edicem o kadar ısrarcıyımki iyi olduğuma sürekli iyiyim die itiraz ettim ama nafile cıkardılar muane ettiler ebeler panikledi 8cm açılma var ama bir gram sancı yok, su yok, nişanım gelmedi yada fark etmedim bilmiyorum dr haber verdiler öyle sancısız doğurmak yok dediler wc ye gitsen doğuracakmışsın deyip suni sancı verdiler tabi açılma o kadar olunca yarım sonra ben doğumhaneye alındım o günde miraç kandiliydi 2 nci ıkınmada doğdu kızım yalnız şöyle bi sorun oldu mutlaka buna dikkat edin ebe bana akın dedi ben çok akındım 2 ncide dur demediği için tüp patlamış gibi çok gürültülü bir ses ben anlamadım acıda hissetmedim meğer ebe dur demediği için fazla ıkınmadan vajinam malesef yırtılmış makas atılmadan yapabileceğim doğum birden başka noktaya geldi hee kızım doğdu 3,100 gr 54 cm di sağlıklı olarak sadece benim yırtılmadan ötürü 18 dikişim vardı sağ sol iç dış ama ben bebeğim sağlıklı olduğu için bunu sorun etmedim 🤭 anlıcanız psikolojik olarak kafada ne kadar rahat olursanız doğumunuzda o kadar kısa sürer herkesin bütün kadınların dünya üzerinde yüzyıllardır yapabildiği doğal birşeydir doğum kasılmayın rahat olun akışına bırakın yaradan kimseye yapamıyacağı yük vermez annelik doğumla başlar güçlü olduğumuzda ilk doğumda anlarız ilk doğumu olup korkan panikleyen telaşlanan anneler için paylaşmak istedim hikayemi 10 gün içinde dopum yapıcam ve inanki korkmuyorum tek dileğim bebeğimin sağlıklı doğması merak ettiğiniz olursa sorabilirsiniz herkeze hayırlı doğumlar hayırlı evlatlar 😊♥️💕