Momsmom geçen hafta sonuçlanan ikili taramada kombine risk 1:920 ikili test 1/128 çıktı doktor nifty yönlendirdi pappa değeri 0.28 bundan kaynaklı risk arttı bunu yaşayıp sağlıklı doğum yapan ya da testi temiz gelen var mı 😭😭
Ozge-ylmz Momsmom Lütfen telaş yapmayın Benimde risk değerim 1/201 çıktı.Doktoeum nifty testini önerdi .10 gün içinde sonuclarim çok şükür temiz geldi.
Meral-5866 Momsmom test sonucları seni. Üzmesin canım. Sonuçta test ne kadar güvenilir olabilir ki? Endişe edip bebegini olumsuz etkileme. Rabbim ne dilerse o olur. Testler ihtimalleri gösterir yüzde yüz sonuç veren test nadirdir. Rabbim bebeğinin saglıgını sıhhatini daim etsin. Saglık la sıhhatle kucagına almayı nasip etsin inşallah 🤲😊
Aysucaner Momsmom Bende aynı durumdayım benim riskim 1/50. Doğumuma 4 hafta kaldı başka hiç bir testi yaptırmadım ne gelırse Allahtan 🙏🏻
Momsmom Gulgulcan ense kalınlığı 1.3 burun kemiği mevcut ultrasonda hersey normal kan değerlerinden biri iste pappa düşük
Gulgulcan Momsmom ben yaptırmadım o testleri bi kan testinden bebeğin durumunu öğrenmek bana mantıksız geliyor açıkçası ve yanılma ihtimali de çok yüksek 2 li testin ense kalınlığı normal ve burun kemiğinde sıkıntı yoksa hiç bişey yoktur inşallah korkmayin Allah ın dediği olur ne olursa olsun aldırmam diyorsanız hamileliğin tadını çıkarın sizi üzecek herşeyi kafanızdan atın
Ozge-ylmz Momsmom bu testler özel firmalar tarafından kan alınıp yurtdışı labaratuvar a gönderiliyor .
123Seda Benimde 2li taramam temiz cikmisti ama 3lü taramamda risk yuksek cikti amniyo sentez önerdi dr um yaptirmadim allahim ne eylerse guzel eyler iyi dusunmeye calisip hep dua ediyorum allahim bütün evlatlara saglik sihhat el ayak sagligi versin insallah
Ozge-ylmz Elmaveannesi doktorunuz sizi özel gen firmalarına yönlendiriyor.İsterseniz siz de araştırabilirsiniz.Ben 5 hastalığa bakılan gen testini yaptırdım ve 2900 TL verdim
Ozge-ylmz Elmaveannesi Fetal DNA testi olarak da geçiyor adı.Anne kanına 10. Haftadan itibaren bebeğinizin DNA si sizin kaniniza karışıyor.Bu DNA testinde ise bir tüp kan alınıp sizin ve bebeğinizin DNA si ayrıştırılarak bebeğinizin gen hastalıklarına ve cinsiyete bağlı hastalıklari öğrenebilirsiniz.Ayrica erken haftalarda cinsiyeti öğrenebilirsiniz.Testin güvenirlik oranı ise %99.98 .
Burcuozkan Momsmom canım benimde orta risk çıkmıştı nipt test yaptırdım yeni geldi sonuçlar temiz bence riske atma nipt testi yaptır inan şüphe ile yaşamak zor
Momsmom Burcuozkan evet yaptıracağım pappa değeri 0.40 altında olanların riski çok oluyormus falan diyorlar