Ireem7 o bende de var 37 haftadayiz. Hatta bu sabah oyle olduki aha dedim suyum geliyor galiba ama baktim beyazlar var. Akintidir deyip gectim. Burdaki postlarda okuyordu zaten dogum yaklastikca akinti daha sivilasiyor diye baska da bi skntim olmadigi icin uzerinde durmadim.