efeninannesi5 Merhaba arkadaşlar doğumuna 2 ay kaldı büyük ihtimal normal doğum olacak doğum sırasında neler yapılıyor doğum hikayelerinden birinde sonda diye bişey okudum o ne ve bunun gibi başka ne işlemler yapılıyor?
Gulgulcan efeninannesi5 sonda sezeryanda olur idrar için takıyorlar canım Allah hayırlısını nasip etsin inşallah
Gulgulcan efeninannesi5 valla sezeryan oldum ben ama normal doğumda nst ’ye sık bakılıyor sancılara bebeğin kalp ritmine bide doğumdan önce büyük abdesti yapmak için lavman yapılıyor sanci yoksa suni şancı veriliyor bazı hastanelerde fitil kullandıklarını duymuştum rahmin erken açılması için