Slm arkadaslar sonunda doğum hikayemi yazmak banada nasip oldu 3kaybimdan sonra bu kızımda sürekli düşecek korkusuyla bu haftalara gelebildik 14 haftada rahim ağzı yetmezligi yüzünden serklaj yaptrmakla başladı sorunumuz bnm kan değerlerim çok yüksek çıktığı için bir sürü ilaçla hep dengelemeye çalıştım diyet ve ilaçlarla dengelemeyi başarmıştır takı 34+6da kontrole gitmiştim nst ye girdim bebeğin kalp atışları yavaş tekrar girmemi istedi doktorum yine yavaş çıkınca öğün 5kere girdim sonuç değişmedi ve doktorum iki gün sonra doğuma Alican seni bebeği riske atamayiz dedi bizde kabul ettik tabi bndr bı korku sardı ya bebeğime bişey olursa diye1mayis günü hastaneye yatisim yapıldı sezeryan için odada hemsirelerin gelmesini bekliyorum sabah 9dan öğlen iki ye kadar bekledim sonunda geldiklerinde korku daha çok sardı beni ameliyata girince belden spinal uyusturdular inanın dedikleri gibi değil hiç acımıyor arada kisa bir sure sonra baktım cılız bi ses kızım yanımda o an dünyalara degisilmezmis bebeğimi doktorlar kontrole gotrduler benimde dikis işlemlerim bitti odaya alındım bebeği kuveze almışlar diye söyleyince hemserilee çok kötü oldum uyusuklugun gecinc bebeğinizi görebilirsiniz dediler bnm uyusuklugum geçti çok kötü ağrılarım başladı resmen sürünerek gittim kızımı görmeye 11gun kuvezde kaldı ve çok şükür şimdi yanımda uyuyo rabbim herkeze hayırlı doğumlar nasip etsin ins