Sinemisdemirag benim doktorum gebeliğimin ilk aylarında Bana bir vitamin yazmıştı (gaz için değil ama…Gebelikte günlük kullanım için olan takviye edici bir gıda) hamilelik boyunca ve doğumdan sonraki ilk üç ay kullanmamı söylemişti. Ona başladıktan bir süre sonra (İlk aylarda) şişkinlik/gaz ve kabızlık problemlerimin azaldığını/bittiğini farketmiştim. (not: son trimesterda kabızlık problemime ne yazık ki çare olmadı ama, onu söyleyeyim) Neyse, prospektüsünü tekrar okuyunca probiyotik mikroorganizma içerdiğini görmüştüm, sanıyorum bu yüzden bana iyi geldi. Sen de doktoruna bir danış istersen, belki bu tarz bir vitamin yazar sana