Busu Gul23 evet ama geçmiyor bazen diyorum beni uyutun doğurunca oğlum kucagımdayken uyandırn beni😂 geçmiyor günler hele hele karantina günlerinde hiç geçmiyor gibi 😫
Gul23 Busu ne yazık ki şu korona belası bitmiyor ya heyecanla alışveriş yapmak istiyoruz ama çıkamıoruz çıksak hiç bir yere gönül rahatlığıyla giremioruz korkuyoruz 😤
Busu Gul23 😫😫😫😫. Ben hiç çıkamıyorum korkudan sadece kontollere gidiyorum en güzel günlerimizde evdeyiz heves ettiğim herşey cuk oturdu bu da bizim şansımz
yildiz060 1Anne_ şimdi gece yarısını geçti 22+4 olduk 4 gündür hala patlıcanız 22haftada patlıcan olunuyor 😊