Valla bende çok sıkıldım yemek yemekten az az yiyorum ne yalan soyleyim bu kadar peyniri olayını bildiğimden en azından ekmek arası kadar yiyim diyorum çünkü yiyesim içesin yok e havalar da ısındı insan bikiyor bir sure sonra olsun az da yesek bebiş sonuçta alacağını alıyor. 33.haftadayım bende az kaldi.