ayseeemiray iyi bayramlar öncelikle kızlar son 3gündür bileklerim ellerim parmaklarım sis istahım azaldı sizler ne durumdasınız?
drn5410 ayseeemiray bizde 30u çatı kemiği ağrısı ile karşıladık çok şükür her geçen gün ağırlaşıyor gibiyiz 31 olduk artık 😊 eğilip kalkarken yürürken falan her şey zor geliyor 😅 bugünümüze şükür
ilkbahar ayseeemiray iyi bayramlar 33+2yiz iştahım çok var ama bu gün bi oda süpürdüm o kadar yoruldum ki ağlıycaktım 😀 çok halsizleştim 🙄yatakta dönerken de zor dönüyorum.. Sabah bazen kramplarla uyanıyorum
Busimss ayseeemiray bende şişlik ödem tarzı şeyler yok çok şükür iştahımda her zaman olduğu gibi bir farklılık yok. Kasık ağırlarım var sadece 3 gündür oda doktoruma mesaj attım normalmiş magnezyumu ihmal etme dedi öyle devam ediyoruz bakalım.
ayseeemiray drn5410 bende ağırlastım canım ama şişmeyede basladı ellim bileklerim 38numara giyeceğim bu gidişle ayakkabıda🤦🏻♀️
drn5410 ayseeemiray Hadi yaa Allah yardımcımız olsun ya 30dan sonra başlıyor sanırım asıl hamilelik her geçen günün daha ağır geçiyor sanki öyle hissediyorum 10 dk yol yürümek eziyet geliyoe bayram bitse de bol yürüyüş yapabilsek
ikiprensannesiiii Eskiden zevkle yemek yapardım şimdi hiç ugrasasim gelmiyor sıvı şeyler canım istiyor sadece ve rahat bir uyku 😕 35 hafta olduk sabırsızlıkla bekliyorum 💙
Evita NihalBurak oh be sonunda benim gibi birisini gördüm 😬moralim bozulmuştu bir obur ben miyim diye 🙄
Baharuras1321 Hahhsueoe bende 32 de gittim 1700 kilosu dedi uyumlu haftasıyla dedi cnm düşükmü kilosu acaba ya
ayseeemiray drn5410 aynen ben yürüş yapınca yoruluyorum ama hafifliyorumda biryandan sanki üstümden ağırlık kalkıyor
Hahhsueoe Baharuras1321 doktorun uyumlu dediyse sorun yok bence canım sağlıklı olsunlarda son ayda daha çok kilo alıcaklar inşallah😊