Tatlibela Merhabalar,21 haftalikk hamileyim. idrarimi yaptiktan sonra icerde hep idrar kaliyor ve tekrar gtmek zorunda kaliyirum mesane tam boşalmiyor.. Bu durumu yasayan var mi nasil gecer ?
delettdmom66 Tatlibela efeksiyon dan oluyo o diye biliyorum annemde öyle oluyodu hamile değil ama sürekli idrara gidiyodu hep varmş gbi hisediyodu hastaneye gittik efeksiyon çkti inş sende yoktur canm
bilges Tatlibela benımde öle 25 haftalıgım yaklasık 18 den berı hep gıdıyorum ıkı dk sonra yıne var tam boşalmıyor doktora soledım ıdara baktı ama bısey çıkmadı 😒
Tansu36 Tatlibela bende oluyor ama enfeksion 😤 bide acı oluo bir hap var bir adet zaten doktor veriyor suya katip ıciom hiç bir şekilde tuvalete gitmion gece ıcion zaten sonra sabah çok sikisincaya kadar gitme diyor gidince idrarin böyle köyü geliyor ve rahatlion mutlu son benim öyle oldu 40 haftalik hamile yim ve sürekli kapiom ve artık alıştım
Busranrunal Bugün bende de var ya ayağı kalkıyorum çok sıkıştım ama tuvalete gidince hepsini yapamıyorum
Nazlikiz_ BEnde aynı durumdan muzdaribim dün idrar tahlil verdim pazartesi sonuçları çıkıcak umarım enfeksiyon değildir