Kızlar ben 5 haftalığım ama gebe oldugumdan beri kasik ağrılarım gecmek bilmedi ve belim ağrısı geceleri yatamıyorum saga sola dönemiyorum habire yer degistirmek zorunda kalıyorum bide ayaklarım çok fazla üşüyor
heryerim suan tutulmuş gibi sizcee normalmidir daha doktorada gitmedim..