NassLi Kizlar selam , 4 buçuk ayında olan anneler yardım edebilir mi. Ciddi manada kasık var normalmidirrr
NassLi İlk hamileliğim bu yüzden çok tedirginim bir şey mi oldu diye :( ve ayaklarım ödem oluşmaya başladı sanki bu da normalmidir
cokkasmabeabi NassLi ayaklarını yukarı kaldır yatarken. Başından yüksekte olsun. Yürüyüş yapmaya özen göster çok tuzlu tuketiyorsan tuzu azalt suyu cogalt. Ödem normal.