Embiyeesen Çatı muayenemde doktorum kemik yapımın çok dar ve basık olduğunu normal doğum ihtimalimin çok düşük olduğunu büyük ihtimalle sezeryana alınacağımi söyledi. O günden beri bir korku içimde ve vakit de daraldı.. 37.haftadayim. doktorum normal istersen yine deneriz ama çok zor dedi. Normal in sancısını çekip sezeryan a dönmekte istemem ve riske atamicam sanırım kendimi.. Herkesin sezeryan sonrası farklı oluyor illaki zorluğu var normalin de sezeryanin da.. Allah yardımcımız olsun❤️