zntrkn Elifim06 valla canım benim 35.haftamda baş aşağıydı kanala yerleşti filan demedi doktorum şimdi 37+3 oldum daha gelen giden yok 😂
Kozaannesi 37.haftamdayim ve doğum kanalına çok yakın başı assagida demişti doktorum.38de kontrolüm var bakalım..
Destinaroza Benimde 36 ya girdim 37 doldun muayene cam catıdan cok asagida hissediyorum basindan beri insallah cabuk iner bizimki de daha raht olur hem
zntrkn Elifim06 valla canım senin inşallah döner benimki zorunlu sezeryan 😊😌 5 haziranda sezeryanım var
Asyaagkcn Elifim06 bebeğin muhtemel dönmesi için bir kaç doktorun yazısı var, onları denemeni tavsiye ederim.☺️ Benim de korkum bu, umarım döner normal yaparsın.☺️
Elifim06 zntrkn inşallah canım ilki normal oldu bakalım hayırlısı olsun.allah yardım etsin sanada inşallah