Mehtp Ben osmangazi aritmiye gidiyorum normal ve zorunlu sezeryan 2500 ,isteğe bağlı sezeryan 3500. Senin hangi hastane
Eylulikraninannesi Bursa umi plazada sevil pakere gidiyorum muayane ücreti 260 doğum pembe mavide 6500 TL 😊
Mehtp Ozlemcyln güler yıldıza gidiodum corona çıktığından beri raporlu artık mutlu kilcilere gidiorum senin hangi doktor
Ozlemcyln Mehtp bende güler yıldıza gidiyorum 1 haziranda hastaneye tekrar başlıyor canm haberin olsun tekrar gidicek misin yoksa mutlu kilerciden memnun musun bu arada kaç haftalıksın
Mehtp Ozlemcyln yok canım artık gülere gitmicem. 30 haftalığım mutlu bey simdilik iyi gibi geldi onda devam edicem. Sadece dogumda nasıl olcak onu düşünüyorum ebeler hemşireler falan kimi cok suratsız diyo kimi cok iyi diyo bilemedim kafamda deli sorular :)
Mehtp Ozlemcyln Nasıl ordaki hemsireler ebeler falan ilgili mi ilgisiz mi? Ben iyi seylerde duydum kötü seylerde ondan simdi o hastaneye giden birini duyunca soruyorum 😊
Ozlemcyln Mehtp kimseden pek bişey duymadım ama 2 hafta önce bebeğim çok kasılıyor diye gece acile gitmiştim bi ebe vardı gayet güzel ilgilenmişti çok tatlı dilliydi umarım doğumumda yine o ebe olur 😊
Eylulikraninannesi senemunall kuzum muayane ücreti 260 ama 2 haftada bir çağırıyor zaten ikinci gidiste para almıyor.