Merhaba güzel anneler.aniden öksürük ya da hapşırma olduğu zaman bazen bir kaç damla idrar kaçırma durumu oluyor.doktorum olabilir normal dedi.benim ilk hamileliğim ondan dolayı pek bilgim yok.acaba sizlerde de oluyor mu bu durum?sevgiler selamlar iyi bayramlar🌸