dilekgi123 kizlar yardim edin Eski isimlerden secmek istiyoruz . sizce hangisi kulaga daha hos geliyo 😍
720berra- dilekgi123 cemre yada nazlı bence nazlı daha ağır basıyor defne de güzel isim ama çok var çok koyulan isimleri pek sevemiyorum
Didi6 dilekgi123 Nazlı çok hoş 😍 Defne ve Cemre isimlerini sevmem. Hem bunlar eskiden ziyade popüler isimler şu an… 🤔 Eski isimlerden hoşlanıyorsan: Aslı - Ceren - Esra 🌸🌸🌸
dilekgi123 Meriwa bana da oyle dediler ama ben onada ragziyim nazli nazli el bebek gul bebek buyusun nolacak 😂😂
dilekgi123 Didi6 cereni teklif etmistim esim istemedi esra da cevremizde cok var soyadiyla birlikte 3-4 kisi ayni olur 😊🤗