Fatmass canım benim bebeğimde kısmetse martta gelecek.Ben daha çok 0-3 ay aldım tulum bikaç parçada 3-6 ay.Tam mevsim geçişine denk geldiğinden fazla kışlık almamak en güzeli.Bebek çoğunlukla evde olacak çünkü,bir de ev doğalgazlıysa oooo tamam bikaç ay sonra yaz zaten ☺