Minnak16 bende en çok bundan korkuyorum kızım 7.5 aylik bende 2 aylık hamileyim ilki sezeryan oldu doktor düşük ihtimal bile olsa riski var dedi iç dikişler açılıp kanama yapıyormuş çok tehlikeli Allah korusun planlı olmayan bi gebelik benim için ama kısmet işte inşallah kötü sonuçlar doğurmaz bizler için