Merhaba öncelikle herkese iyibayramlar bizde 10 haftalık olduk bikaç gündür karın ağrım vardı bugün sabah lekelenmem oldu doktora gittik milim bir kanama ama düşüğe sebep olabilir dedi endol supp,prolutan,progestan verdi bol bol su iç ve dinlen dedi banada.Korkudan rengim attı iştahım yok kilo kaybım var tansiyonum düşük rabbim esirgesin hepimizin bebeğini Rabbim aratmasın arayan anne olabilecek herkese nasip etsin şu günlerin yüzü suyu hürmetine 🙏