symslmz Koca kase patlamış mısır yedim neredeyse 7 haftalık oldum canım hep tuzlu seyler istiyor napmam lazım yiyen var mı böyle benim gibi öğlen de kısır ve sarma yedim bol bol 🥺 yedikten sonra cok pişman oluyorum bu yediklerimin zararı var mıdır
symslmz Tugce1803 gözüm dönmüş gibi yedim hamileliğim basladığından beri ilk defa bu kadar cok yedim 😂
a_gzde symslmz ayyy hamileliğim boyunca ben de hep patlamış Mısır yedim 😄 hele ilk üç ay her akşam yiyordum. Şu aralar azalttım baya kilo almışım çünkü 🙄
symslmz MinnakLiva tansiyonu bilmem ama üstüne o kadar su içtim ki yarın kesin 5 kilo almış uyancam 😂
NuranB symslmz bende senin gibiydim kısır salçalı yumurta çiğ köfte(etsiz) tost turşu hep bunları çekti canım canın çekiyorsa yemelisin bence😍
symslmz lilayda normalde cok dikkat ediyorum aslında ama ilk defa cok yedim bugün şimdi damacanayı ağzıma dayıyorum 😂
NuranB symslmz benim doktorum nerdeyse bir damacana şalgam içtim demişti hamileyken zaten bu krizler her zaman gelmiyor bence bir oturuşta her zaman o kadar yiyebilceni sanmıyorum gerçekten aşermişsin🙈
NuranB symslmz Erkek iki haftamız kaldı doğuma😊 canımın çektiği şeyleri yemek çok zevkliydi 🤭 abartmadan tabiki
senathesena symslmz bişey olmaz canım tansiyonuna dikkat et ölç her gün eğer tansiyon problemin yoksa sıkıntı değil. Ben de başlarda çok tuzlu ekşi yedim şu an 32 haftalık olucaz nerdeyse yiyemiyorum ödem yapar diye.