Yigitegemen Hanımlar merhaba, bebeğim için bu bebek arabasını düşünüyorum, kullanan var mı acaba? Fiyat olarak hesaplı geldi bana şu dönemde hele ki sizce? Daha iyi ve uygun olan varsa da fikir alabilirim
Meriwa Yigitegemen bendd bunu düşündüm canm cadillac modeliyle bu arasında giidp geldim almaya gittiğimizde arabamınız bagajına sıgmayınca vazgectik bide sonra ağır hantal tercihimi değiştirdim açıkcası bunlar için YouTube dan videolarını izlemeni öneririm bi cok kullanıcı video çekmiş ben casual vista veya joie lite trax 4 düşünüyorum aklımı karıştırdım ama cok iyi araştır bide 8 inden sonra zam geliyor %20 bilgin olsun
elifhd Yigitegemen https://ty.gl/grviaey bende bu markayı iyi diye duymuştum bi arkadaşım aldı memnun baya araştırıyorum alsammı diye kalite olarak güzeldi arkadaşımda gördüğüm
Deslem Yigitegemen bende cadillac modeli aldım çok rahat bi kullanışı var marka olarak sağlam bi marka zaten
Fossey Bence gayet güzel. Ben kraft city modelini aldım. Fiyatı 1.400 lira, kendi sitesinden inceleyebilirsiniz bizim baya hoşumuza gitti.
Yigitegemen Meriwa evet doğuma 2 ay var, daha acelem yok diyordum son 1 ay kalana kadar da rahat rahat incelerim diye ama zam gündeme gelince alalım dedik, bu modelin yorumları hep hafif olması ile ilgili idi aslında, hantaldı demek
Gozde06 Yigitegemen aynen olumsuz olarak sadece biraz ağır diyorlar ama travellerin çoğu hemen hemen öyle e bebekten almıştım bende arkadaş çalışıyordu en çok sattığımız arabalardan bitanesi demişti bugüne kadar hiç şikayet gelmedi dedi ben kırmızı siyah aldım görünümüde çok güzel duruyor Buda sanırım bi tık düşük olanı ben cadillac airi 2024 e aldım
Yigitegemen elifhd doğrusu bu tarz bilinmedik marka yerine, bilindik marka alınması daha iyi, arada çok bir farkta yok hem benim attığım 2 yıl garantili ve epey yorum var, bunda yorum da az olunca cesaret edemiyor insan
elifhd Yigitegemen doğrudur ben çok bilmiyorum zaten siz baya bilgilisinz anladıgım kadarıyla bende biraz daha araştırayım o zaman