MucizeBekleyenAnne Mamyr üzülme canım benim bir boş gebeliğim birde kimyasal oldu peşine hamileyim 4 haftalık duanı et inşallah hayırlısı ile Rabbim sizede nasip eylesin
Mamyr Bende iki ay önce oldu kimyasal sonra denedim olmadi bu ayda denedim bakalım hayırlısı inşallah olur 😇
Meryy600 Bende canım Şubat ayında kimyasal gebelik geçirdim beta hcg değerim düşmek bilmedi. 3 ay yani 3 adette sıfırlandı. Şimdi gene pozitif gözüküyor çarşamba doktora gideceğimsende dua et hayırlısıyla olur inşallah