AycanUzun canım 18. 19.haftamda benimde öyleydi sanki alt karnımda devamlı bi ağrı var gibiydi kontrolde doktorumada söyledim doktorum kanamam falan olup olmadığını söyledi kanamam yoktu hayır dedim bende o zaman korkulacak birşeyde yok merak etme bebekde birşey olsa kanaman olurdu böyle durumlarda ilk ona dikkat et dedi rahim genişleyip büyüdüğü içimdir o ağrı dedi muayene etti bebekde hiç bi sorun yokdu idrar yolunda enfeksiyon olabilir bide ona bakalım aklımızda herşey net olsun dedi ama idrar ve kan tahlillerimdede birşey çıkmadı 20.haftanın sonuna doğruda o ağrı kayboldu zaten tamamen