Iyi bayramlar herkese.
Kizlar pazartesi günü uyusmazlik ignesi olmak icin devlet hastanesine gittim doktor bebeğe de bir bakalim dedi ve sadece iyi oldugunu söyledi. Bugun e-nabız’a bakarken son kontrolde doktorun baş geliş diye not düştüğünü gördüm. Bebek dönmüş manasina mi geliyor bu bir sey anlamadim. 29. Haftadayiz bu arada.