Gd1992 ilk 3 ay biz anne adaylarının kafasını meşgul eder bu düşünceler. Kalbi durdu mu acaba nasıl ki acaba diye düşünür dururuz. Çünkü henüz tekmelerini hareketlerini hissetmiyoruz. 3 aydan sonra hissetmeye başlayınca tekmelemedigi zaman endiseleniriz sonra erken doğum olacak diye korkarız. Hepimiz bu süreçten geçiyoruz. Bunlar biraz vesvese oluyor kendimizi rahatlatmamiz lazım. Pozitif düşünelim ki pozitif olsun her sey