Symsyl benim de amh değerim bir hastanede 0.48 diğerinde 0.98 çıktı. Tüp bebek denedik olmadı. Araya corona girdi. Bir daha kimbilir ne zaman olur diye ara ara ağlıyordum ve umutsuzluğa kapılıyordum. Bu arada 30 yaşındayım. Sonra miniğim sürpriz yaptı. Kendiliğinden oldu. Asla kendiliğinden olmaz diyordum. Hep söylüyorlardı sitres çok etkili diye öyleymiş. Nasipse oluyormuş. Yani diyeceğim sen benim gibi yapma umutsuz olma inşaallah olur.