İlk gebeliğim de 16.hafta da kelebek 🦋 kıpırtıısı gibi hissetmiştim oğlumu. 21.hafta da tam hareket tekme olarak hissettim. Kızım da da 19.haftada hissettim hareketleri 😍💓 erkek çocuklar cok daha hareketli tekmeli 😀 oluyorlar kızlar anne karnında bi tık daha sakinler 😀 yani benimkiler öyleler ama