Busrakuccuk 36 Haftalik hamileyim ve git gide doğum korkusu sarmaya başladi beni surekli ruyalar goruyorum😊😊 Hala suan doktor normal mi sezeryan mi herhangi bir bilgi vermedi. NASIL yenebilirim bu korkuyu😱😱😱
Aysealty Busrakuccuk bende 36+4 doktor 27nisana gün verdi heyecandan ölücem sanırım her gece ayrı bi rüya😂
BurcuAydin Busrakuccuk ah ah başlarda hiç umursamazdım nasıl girdiyse öyle çıkacak derdim ama 35 haftalık olduk felaket korku var rüyalarda cabası. Aklımda hep o doğum anını kuruyorum nasıl olacak sezaryan mi normal mi ameliyathaneye giderken oturur ağlarım ben uyuşcam mı uyuşmazsa hissedersem ne olur ne yaparım panik yapar mıyım düşünmekten yoruldum beyin olarak. Ne güzel moral verdim dimi sizede Allah yardımcımız olsun ne diyim 🤗
Kubraaaa Bende 36dayım benide sarmaya basladı ufak ufak😀 düsünmemeye çalış bence o an gelince yeterince stresli olcaz zaten😔
Deletedmom35 Sağlıkla al inşallah kucağına canım korkma sen bir mucize gerçekleştireceksin yavruşuna kavuşacaksın boşuna stres olup bebişi de germe güzel anları düşün bir ıngaaaa yaptımmı dünya duracak senin için 💙
Busrakuccuk Deletedmom35 biraz canim tatli ya sanirsam ondan Rabbim yardimcimiz olsun mubarek zamana denk gelecek saanirsam doğumum😊
Aysealty Busrakuccuk bilmiyorumki canım benim mecburi sezeryan olcak o yüzden normal doğum beklemicez gelişimine göre bi gün verdi 38+3olcak o gün.zaten 38+0 dan önce eger anne ya da bebekte zorunlu bişey olmadıgı sürece almıyorlar bebegi yasal olarak☺
Deletedmom35 Busrakuccuk normal mi sezeryan mı ? Gerçi canım tatlı deyince sezeryan olur gibi sanki 😊🙄
hande123 Busrakuccuk benim biraz daha var 31+4 günlüğüz 😁😁 ama şimdiden öyle rüyalar görüyorum ki senaryo yazsam oskarı kazarım 😂😂
Alinkuzusu 36 + 1 de biziz tek olmadığını bilmek iyi bi ben değilim rüyalarda doğuran , ay nasıl olacak ne zaman başlıcak diye kaygılanan 😊😉 ama benim dr um bi tarih vermedi doğum için sanırım sezeryan düşünenlere tarih veriliyor
Vusu Bende cok korkuyodum.o yuzden sezaryana getdim.cok sukur 2 nisan sag salim bebegimi kucagma aldim.artik 11gunluk bir bebegim var👼🏻☺ Allahim sizede sagligli evlat nasip etsin.fark etmez dogum ya sezaryan
Vusu Busrakuccuk hayir oyle bir sey yok.15gun oldu sezeryan olali hic bir sey hiss etmyorum.iyiyim masallah☺