Ececem ben 26. Haftamda yaptım aç karnına gittim maalesef acil bölümünden aldılar yoğunluktan dolayı biraz bekledim ilk önce kan aldılar sonra glukoz u içtim 1 saat sonra tekrar kan alındı.. ardından 1 saat daha bekledim ve tekrardan kan alındı demem o ki baya bir aç kalıyorsun ve o içeceği aç karnına içmek biraz zorluyor akşamdan yemeği biraz Yemende fayda olacaktır 😉