Dilberim Merhaba canlar karnım dayanılmaz bi şekilde kaşınıyor çatlama olmadı daha kasımıyorum kendimi zor tutuyorum ama çatlak kremide kullanıyorum şuan 33+3 um sizce geçermi geçmesi için napmaliyim ve bu kaşıntı normal mi sizce😕🤔