Irazca35 firdevs ben oraya gidiyorum ama doğumu karataş hastanesinde yaptırıyolar 3500 dü ama zam geldimi şuan bilmiyorum unutuyorum sormayı yasak bitince konrtolüm var sorucam hatta haziranda doğumum var
firdevs Irazca35 ben Alev hanımı ilk hamileliğimden biliyorum Çankaya tıp a geçmiş ikinci gebeliğimde de ona gitmek istedim ilk defa gideceğim hastaneye ama doğum çok pahalıymış orda yapmam herhalde hayat hastanesi ne de güzel diyorlar doğum 1900 muş 🙂