Duyguork ben canım bazen tedirgin oluyorum ama her hamilelikte olacak diye bi şey yok bi çok arkadaşım biz karnımız çıkmasa hamile olduğumuzu anlamazdık dedi çok duydum bende sabah saatleri özellikle bulantı oluyor o da tam bulantı sayılmaz öğürme gibi daha çok bişey yiyince geçiyor arada da kasık ağrım oluyor göğüs ağrım baya aZaldı mesela hatta yumuşadı bile diyebilirim bakalım inşallah böyle rahat geçer hep